Beck al treilea om singur

Testul Inventarului Depresiei Beck

Deci, cum înțelegeți că este vorba despre depresie?? În termeni simpli, factorul cheie de care trebuie să ne ghidăm este că nu există motive obiective pentru o stare proastă. Pur și simplu există sentimentul că este rău și atât. Și motivele normale de înțeles sunt dificil de determinat din punct de vedere cotidian. Uneori, depresia ușoară poate fi tratată singură. Mai mult, atunci când avem de-a face cu o formă ușoară, cel mai probabil, în timp, totul va funcționa de la sine, corpul nostru poate face față multor lucruri datorită propriilor sale resurse interne.

Dar există situații în care trebuie să nu mai lupți singur și să mergi în cele din urmă la medic. Pur și simplu pentru că, cel puțin, va fi mai ușor și mai rapid să învingi boala și, cel mult, aceasta este uneori singura modalitate, deoarece nu este implicată doar psihologia, ci și fiziologia. Deci, dacă aveți dubii, cel mai bine este să consultați un medic. Doar el va putea evalua în mod adecvat ce fel de ajutor aveți nevoie sau nu.

  • Jeremy renner datând pe oricine
  • Testul Inventarului Depresiei Beck - Neuropatie
  • Rezistența germană - Wikipedia

Tratamentul depresiei Tratamentul depresiei necesită de obicei colaborarea unui psiholog și psihoterapeut. Un psiholog va vorbi cu o persoană deprimată, va ajuta la analiza situației și va determina esența problemei. Un bun specialist va căuta, de asemenea, beneficii secundare inconștiente, ascunse ale bolii, va lucra cu evenimente traumatice cu clientul, va urmări tulburările de comportament non-evidente și trăsăturile distructive ale gândirii.

Psihoterapeutul, la rândul său, va prescrie medicamente adecvate situației care vor ajuta să facă față manifestărilor fiziologice ale bolii. Vă rugăm să rețineți că administrarea medicamentelor poate fi prescrisă numai de un specialist psihoterapeut sau psihiatru cu diplomă medicală corespunzătoare!

Dacă doriți să vă asigurați acum că starea dumneavoastră se încadrează în limite normale, vă sugerez să utilizați scara Beck - un test special pentru evaluarea severității depresiei. Testul depresiei Beck Puteți lua singur acest chestionar pentru a identifica cele mai frecvente simptome ale depresiei. Depression Scale a fost dezvoltat de psihoterapeutul american Aaron Beck și colegii săi în În fiecare grup de declarații, alegeți una care se potrivește cel mai bine cu ceea ce v-ați simțit astăzi și în ultimele două săptămâni.

Nu mă simt supărat, nefericit 1. Mă simt nefericit 2.

Cadru general[ modificare modificare sursă ] Rezistența germană a fost formată din câteva mișcări separate, care au reprezentat diferite segmente ale societății germane și care au colaborat numai sporadic, sau nu au avut niciun fel de contacte între ele.

Sunt nefericit tot timpul și nu pot scăpa de acest sentiment 3. Sunt atât de nefericită și de tristă încât nu o pot suporta. Nu mă îngrijorează viitorul meu 1.

  1. В основном октопауки знакомятся с Альтернативным Доменом, совершая короткую поездку на последней неделе матрикуляции.

Gândul la viitor mă face să mă simt dezamăgit 2. Simt că nu am ce aștepta în viitor 3. Simt că viitorul este fără speranță și nimic nu se va schimba în bine. Nu mă simt ca un eșec 1.

beck al treilea om singur

Simt că am avut mai multe eșecuri decât majoritatea celorlalți oameni. Când mă uit înapoi la viața mea, tot ce văd este o serie de eșecuri 3. Mă simt ca un eșec complet.

beck al treilea om singur

Îmi ies din viață la fel de mult ca înainte 1. Nu mă bucur de viață la fel de mult ca înainte 2. Nu mai primesc adevărată plăcere din nimic. Nu sunt mulțumit de toate, m-am săturat de toate cinci 0. Nu mă simt vinovat de nimic.

beck al treilea om singur

Destul de des mă simt vinovat 2. Mă simt aproape întotdeauna vinovat. Mă simt vinovat tot timpul. Nu simt că pot fi pedepsit pentru orice. Simt că aș putea fi pedepsit pentru ceva 2. Ma astept sa fiu pedepsit 3.

beck al treilea om singur

Simt că sunt pedepsit pentru ceva. Nu sunt dezamăgit de mine 1.

Caracteristica metodei

Sunt dezamăgit de mine 2. Sunt dezgustat de mine 3. Ma urasc 0. Sunt sigur că nu sunt mai rău decât alții 1. Sunt autocritic și mă cert pentru slăbiciunile și greșelile mele 2.

Îmi reproșez tot timpul acțiunile mele. Mă învinovățesc pentru tot ce se întâmplă rău. Nu mă gândesc să mă sinucid 1. Gândurile îmi vin să mă sinucid, dar nu voi face asta. Aș vrea să mă sinucid 3. M-aș sinucide dacă s-ar prezenta oportunitatea zece 0. Nu plâng mai mult decât de obicei 1. Acum plâng mai des decât de obicei. Plâng tot timpul acum 3. Înainte puteam încă să plâng, dar acum nu mai pot chiar dacă vreau unsprezece 0.

Acum nu sunt mai iritabil decât de obicei 1. Mă enervează mai beck al treilea om singur decât înainte, chiar și peste fleacuri 2. Acum totul mă enervează tot timpul 3. Nimic nu mă mai enervează, pentru că totul a devenit indiferent 12 0. Nu mi-am pierdut interesul pentru alte persoane 1.

Account Options

Sunt mai puțin interesat de alte persoane decât eram 2. Aproape că am pierdut interesul pentru alte persoane 3. Am pierdut complet interesul pentru alți oameni treisprezece 0. Sunt capabil să iau decizii în același mod ca întotdeauna 1. Amân deciziile mai des decât înainte 2.

Mi se pare mai greu să iau decizii decât înainte 3. Nu mai pot lua nici o decizie paisprezece 0. Nu simt că arăt mai rău decât de obicei 1.

Sunt îngrijorat că par bătrân sau neatractiv. Știu că au existat schimbări semnificative în aspectul meu care m-au făcut neatractiv 3. Sunt sigur că arăt urât cincisprezece 0. Pot lucra la fel ca înainte 1.

Creativitate

Trebuie să fac un efort suplimentar pentru a începe să fac ceva 2. Mi-e greu să mă forțez să fac orice 3. Nu pot face deloc nicio treabă şaisprezece 0. Dorm la fel de bine ca înainte 1. Acum dorm mai prost decât înainte 2. Mă trezesc cu ore mai devreme decât de obicei și îmi este greu să adorm din nou 3. Practic nu dorm deloc sau mă beck al treilea om singur cu câteva ore mai devreme decât de obicei și nu mai pot adormi 17 0.

Posibilități și caracteristici ale aplicației

Nu sunt mai obosit decât de obicei beck al treilea om singur. Obosesc mai repede decât înainte 2. M-am săturat de aproape tot ce fac 3.

Наи потянулась рукой к карте. - Вот здесь к югу от Чиангмая мой родной город Лампанг. Будь он побольше, тоже был бы отмечен.

Nu pot face nimic din cauza oboselii optsprezece 0. Pofta mea de mâncare nu este mai rea decât de obicei 1. Apetitul meu este mai rău decât pe vremuri 2. Acum apetitul meu este mult mai rău.

Mi-am pierdut pofta de mâncare cu totul 19 trebuie să răspundeți la această întrebare dacă nu ați încercat să slăbiți intenționat : 0. Dacă în ultima vreme am slăbit, atunci foarte puțin 1. Am slăbit mai mult de 2 kg 2.

Am slăbit mai mult de 5 kg 3.

Testul Inventarului Depresiei Beck

Am slăbit mai mult de 7 kg 20 0. Nu sunt mai îngrijorat de sănătatea mea decât de obicei 1. Sunt îngrijorat de probleme precum dureri diferite, indigestie, constipație 2.

Bazele creativității[ modificare modificare sursă ] Există numeroase definiții ale creativității, fără să fie formulată o definiție general acceptată. Unele definiții sunt contradictorii sau subiective, de aceea, în continuare, sunt citate câteva definiții din dicționare de referință, precum și definiții propuse de experți în studiul creativității. În Dicționarul enciclopedic [2] creativitatea este definită ca "trăsătură complexă a personalității umane, constând în capacitatea de a realiza ceva nou, original". Dicționarul Webster [3] oferă trei semnificații ale creativității: ٭starea sau calitatea de a fi creativ; ٭abilitatea de a transcende ideile, regulile, modelele, relațiile tradiționale și de a crea noi și semnificative idei, forme, metode, interpretări etc.

Sunt atât de îngrijorat de sănătatea mea încât îmi este chiar dificil să mă gândesc la orice altceva. Sunt atât de îngrijorat de sănătatea mea încât nu mă pot gândi la nimic altceva.

Nu am observat nicio modificare a intereselor mele sexuale 1. Sunt mai puțin interesat de sex decât de obicei 2.

Acum sunt mult mai puțin interesat de sex. Mi-am pierdut complet interesul sexual. Evaluarea rezultatelor chestionarului Fiecare opțiune de răspuns are un număr de la 0 la 3. Numărați numărul total de cifre care corespund răspunsurilor dvs. Dacă ați tastat: puncte - te descurci bine. Acestea sunt variații care sunt considerate norma pentru majoritatea cele mai bune site-uri de contact sexual. S-ar putea să vă autoorganizați viața, dar este mai bine să o faceți acum, fără a o pune pe spate.

Consultați-vă medicul. Ce puteți face singur dacă situația nu este critică? Trebuie să dormi mai mult.

beck al treilea om singur

De obicei, o persoană are nevoie de 8 ore de somn, norma dvs. Rețineți că tulburările de somn sunt frecvente în timpul depresiei. Pentru a normaliza somnul, în primul rând, ajustați rutina zilnică și timpul de somn. Încercați să vă culcați și să vă ridicați prin alarmă în același timp, chiar și în weekend.

De asemenea, creați un ritual de culcare. Aceasta este aceeași secvență repetitivă de acțiuni care ajung în pat de exemplu, o ceașcă de ceai de plante, aerisirea dormitorului, spălare. Este important ca camera să fie foarte întunecată când dormiți.

beck al treilea om singur

Desenați perdelele, stingeți lumina nopții. Acest lucru este necesar pentru a dormi mai bine și pentru a normaliza hormonii. Trafic Adesea, în timpul depresiei, vrei doar să minți sau să stai și să privești pe fereastră. Dar în această situație, afirmația este deosebit de adevărată: mișcarea este viață.

Meniu de navigare

S-ar putea să merite chiar să cumpărați un pedometru simplu care vă va număra înapoi câte pași ați făcut și vă va oferi date obiective despre activitatea dvs. Nutriție Chiar și într-o stare normală, oamenii nu își monitorizează întotdeauna dieta.

Și în timpul depresiei, tulburările de alimentație devin adesea norma.

  • Uni pub canberra speed dating
  • Creativitate - Wikipedia

Urmăriți calitatea și actualitatea meselor, beți vitamine dacă este necesar. În mod ideal, păstrați un jurnal alimentar. Hormoni Dezechilibrul hormonal duce nu numai la boli ginecologice. Fundalul hormonal afectează înălțimea, greutatea, structura scheletului, starea pielii și a părului.

O perturbare a producției de hormoni afectează starea emoțională și fizică în general. Faceți cel puțin un test de sânge și verificați nivelul zahărului și al hormonilor tiroidieni.

Mai bine, consultați un endocrinolog. Nu aveți suficientă lumină naturală este una dintre cauzele frecvente ale depresiei.

Citițiși